Uppdrag och utmaningar

Aftonbladet Produkt & Affärsutveckling. Vår strategi är att kontinuerligt utveckla och utmana ledningsgruppen för att stärka dem i arbetet med att coacha sina medarbetare. Svenska Äventyr har under lång tid varit vår självklara partner i den här processen. Den starka relation vi byggt upp med Svenska Äventyr har varit avgörande och vi känner oss trygga med helhetstänket, alltifrån de första diskussionerna till genomförandet. Tre dagar i Riksgränsen sparar två år av lära-känna på kontoret. Annika Söderberg/Chef Nya Medieprodukter

Niwentec. Företaget är representerat på många orter i landet, och det är inte ofta vi träffas allihopa tillsammans. När vi gör det känns det viktigt att lägga tiden på något som utvecklar oss som individer och som grupp samtidigt som vi har väldigt roligt ihop. Svenska Äventyr har gett oss en utmaning och vi har antagit den. Ingenting är omöjligt! Tomas Orell/vd Niwentec